Zula Altın Hilesi v3



Merhaba, bu konumuza "Zula Altın Hilesi v3" programını tanıtacağız.

İlk önce biraz aşağıda bulunan indirme linkine tıklayarak programı indirebilirsiniz.

İndirdikten sonra programı açınız.


Şöyle bir ekran sizi karşılayacaktır.

"Reklamı Geç" butonuna basınız.

Yönlendir'e basınız.

Bastıktan sonra açılan sayfadan 5 saniye bekleyip "Reklamı Geç"e basınız.


Şöyle bir ekran çıkacaktır.
İlk olarak Instagram iconuna tıklayıp sayfamızı takip ediniz.
Daha sonra YouTube iconuna basınız ve çıkan sayfada kanalımıza abone olunuz.

Bunları yaptıktan sonra "Panele Geç" butonu aktif oldu.
Ona basıp hile paneline geçeceksiniz.

Abone olduktan sonra hile paneli açılacaktır.


Hile paneli bu şekildedir. İstediğiniz ürünlerden(şuan sadece altın var) istediğiniz miktarda seçip
"Send" butonuna tıklıyorsunuz.

Daha sonra ise,


Böyle bir mesaj gelecektir. Burada
"45 dakika ila 2 saat içinde oyunda gözükecektir" yazmaktadır.
İyi oyunlar:)


İndirmeyi bilmiyorum, nasıl indirebilirim?
1-Yukarıdaki linke tıklayın.
2-Tıkladıktan sonra bir şey çıkar iptal deyin.
3-Sağ üstten 7 saniye bekleyin "Reklamı Geç"e basın.
4-Daha sonra zaten istediğiniz platform açılacak.
5-Oradan indir butonuna tıklayabilirsiniz.
(yapamadıysanız buraya tıklayarak videoyu izleyip öğrenebilirsiniz)

Neden "Reklamı Geç" koyuyorsunuz?
Hilemiz tamamen ücretsizdir. Bu programları yapmak için çok uğraşıyoruz. Dolayısıyla bizde sadece o reklamlardan para kazanıyoruz. Uğraşımızın bedeli budur.
İyi oyunlar:)

VİDEOLU ANLATIM
  
                 
Zula Altın Hilesi v3 Zula Altın Hilesi v3 Reviewed by SonoGrup on 20:57 Rating: 5

19 yorum:

  1. Selam kolay gelsin hileyi aktif etmeme rağmen gelmedi neden acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, 45 dakika ila 2 saat beklemeniz gerekmektedir.
      İyi oyunlar :)

      Sil
  2. oyun açıkken mi çalışdırıyoruz hileyi yoksa kapalı ikende oluyormu

    YanıtlaSil
  3. merhaba %100 olurmu acaba ve virüs yok dimi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, kesinlikle virüs yoktur. Güvenle deneyebilirsiniz :)
      İyi oyunlar.

      Sil
    2. abi net fromework geliyo napcam yardım lütfen ):

      Sil
  4. Merhaba ben ilk önce 640000 denedim olmadı şimdi 64000 deniyeceğim

    YanıtlaSil
  5. 0olmuyo kardeş bunun baska bi sitilimi var sesigin herşeyi yaptık

    YanıtlaSil
  6. REKLAMI ONAYLIYORUM OLMUYO

    YanıtlaSil
  7. bu ne sacma program ya kullanıcı adı yazmadan nası olcak

    YanıtlaSil
  8. abi ben zula v1.24 oynuyorum acaba olurmu
    her şeyi tam yaptım

    YanıtlaSil
  9. wowonder çıkıyor ama işlem tamamlanmıyor

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.