PUBG Mobile Dev UC Çekilişi!

Merhaba, bu konumuzda "PUBG Mobile Dev UC Çekilişi"nden bahsedeceğiz.

Katılmak İçin:
1- Kanal linkine tıklayıp abone olun, abone oldum deyin.
2- PUBG Mobile kullanıcı adınızı girin.
3- Kazanırsan sana hangi platformdan ulaşılacağını seçin.
4- Seçtiğiniz platformdaki kullanıcı adınızı veya linkinizi yazın.
5- Yeni açılacak GameMarkt © adlı site için görüş ve önerilerinizi yazın.
(Sponsor: GameMarkt ©)

      
PUBG Mobile Dev UC Çekilişi! PUBG Mobile Dev UC Çekilişi! Reviewed by SonoGrup on 13:59 Rating: 5

21 yorum:

  1. O uc benim olcak

    YanıtlaSil
  2. Abi Bana 8750 Uc göndersene cok lazım Sen Adamın Dibisın

    YanıtlaSil
  3. İnşallah cikar isim lEGENDS

    YanıtlaSil
  4. Katılıyorum abi ad 『Tr』๛YuSuF

    YanıtlaSil
  5. In sallah banada nic:MRPARLAR

    YanıtlaSil
  6. Kgujchhdi858584@gmail.com

    YanıtlaSil
  7. Abi royelpas yükselducem

    YanıtlaSil
  8. Royelpas sukseldecem abi kutfen

    YanıtlaSil
  9. Abi hayatimda olmadi nolur bana yolla nolurya

    YanıtlaSil
  10. Inşallah bana çıkacak cunki durumum cok kotu annem yok babam yok

    YanıtlaSil
  11. Şuana kadar hiç kimse bana para vermiyo r uc alamıyorum

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.